Wednesday 28 May 2014

Cabaran Kurus Di Bulan Ramadhan dan Aidilfitri



FULL SET SLIMMING


BAKAR + BUANG + BINA = LANGSING PLUS SIHAT

Wowww.... Tajuk macam best je...

Puasa x lagi dah sebut raya? Ehhh mestilah sbb nak kelihatan kurus dihari raya mesti kn mula dari sekarang.... kalau nak tunggu raya baru nak buat hai hai bai bai lah....

Jangan tak tahu dengan set bakar & detox cara sihat ni anda mampu merealisasikan Impian anda nampak bergaya diAidilfitri....dan yang penting ianya dengan cara sihat dan selamat.
 Ok jom kita lihat sedikit info mengenai kedua produk ini....

Manfaat Herba lax & Lecithin

 Herba lax 

° Pembersihan najis yang tersekat  
° Merasang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.  
° Membantu masalah sembelit  
° Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara lansungnya membantu masalah sembelit.  
° Mengempiskan perut  
° Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seprti biasa atau dicamput dalam air panas, sebagai minuman teh herba. 

 Rekomendasi:

 Untuk kesihatan berpanjangan: 2 kali seminggu - 4 biji setiap kali sebelum tidur.
 Untuk pembersihan usus/ detoksifikasi, melawan kanser, mengawal berat badan: 2 kali sehari (selepas makan dan sebelum tidur) 

PERHATIAN!  Merrka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal, herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan. 

 Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 bijibdan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman / pembuangan kembali normal. 

Lecithin 

° Menyerap vitamin yang larut lemak - Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D,E dan K yang larut lemak.  
° Melindungi hati - Menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak, juga membantu kesihatan hati. 
° Pemecahan lemak dan kolestrol - Lecithin bertindak sebagai " pembersih" salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid didalam tubuh.  
° Pelangsingan - Menghalang obesity. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelansingan yang seimbang.  
° Mencantikkan otot dan kulit- Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.  
° Memperbaiki alergi - Menghalang plateletdarah dari mengaktifkan tisu gegelung didalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit - dermatitis, demam alergi.  
° Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolesttol, lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.  
° Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stres - Mengandungi kolin yang membentuk penghantat untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang alzheimer dan meringankan stres. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran sihat janin.   
° Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah. 
° Memperbaiki prostat lelaki - kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak. 
° Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin didalam usus. 

 Cadangan: 

Untuk pemeliharaan kesihatan: 2 kali sehari, 3 kapsul setiap kali ( Sebelum @ selepas makan)  Untuk pelansingan, tekanan darah tinggi, pemecahan lemak: 2-3 kali sehari, 6 kapsul setiap kali ( sebelum @ selepas makan)

 Testimoni: 








terima kasih kerana sudi membaca....

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk dan berbaloi untuk anda dan keluarga, disamping menjana pendapatan 4 - 5 angka sebulan dari rumah? Hubungi Lynn untuk keterangan lanjut:-



* FREE CONSULTATION
* BEST PRICE and
* BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE  !!
 

No comments:

Post a Comment